Tuesday, October 12, 2010

Watak dan Perwatakan Diriku

Asalamualikum bagi pembuka bicara..
kpada yg bkn islam selamat sejahtera..
hari ini aku mencoretkan sedikit tentang watak
dan perwatakan diriku...

WATAK
namaku Raudhah Natasha bt. Abdul Rahman..
aku lahir pada 20 Disember 1996
dan dilahirkan di Hospital Sultanah Aminah..
aku anak kepada Abdul Rahman dan Saliha Muhammed.
mempunyai 6 adk beradik dan merupakan anak yg ke-5..

PERWATAKAN
aku seorang yang baik tetapi aku seorang yang kasar...
mungkin bagi orang yg belum mengenali ku lagi akan menganggap
aku seorang budak yg sombong...
tidak,,aku bukan seorang yg sombong tetapi seorang pendiam..
aku jadi pendiam jika waktu itu aku xde kwn untuk berbual..
dan aku akan membuat muka 'ketat'..
mungkin itu menyebabkan orang menggelar aku 'budak sombong'..
(kpd sespe yg xknl aku,,jgn pndai2 kata aku sombong ya,,tegur dulu,kemudian berkawan
baru lah nilai aku ni sombong ke x..)
aku dilahirkan dalam keluarga yg baik2 taw...
aku xpenah lupa diri...

No comments:

Post a Comment