Wednesday, October 20, 2010

best tak kalau ada kapel??

best ke kalau ada kapel??
aku tengok owg yang sedang berkapel ni bahagia jek....
contoh nye yasmin dgn syahmi....
dyowg nampak happy jek bila dpt bersama...
aku jeles dgn dyowg...lagi2 dgn yasmin....
bkn jeles kan apa,,cuma jeles la,,,impian dia selama ni tercapai...

tak macam aku,,impian aku selama ni musnah cam tu jek...
owg yg aku sayang selama ni tak pandang aku langsung pon...
sekarang ni pon dia dah ada kapel...
bertuah perempuan tu dapat kapel dgn dia kan...
kalau ada kesempatan,,aku nak ucapkan tahniah kat dia kerana
telah banyak mengecewakan hati aku........banyak sangat,,..
tapi aku cuba nafikan yang dia belum kapel lagi dgn perempuan tu..
dan aku fikir dia hanya berkawan jek,,,tapi sangkaan aku salah...
memang benar dia dah kapel dgn perempuan tu...
bukan sahaja kawan rapat,,namun lebih daripada tu,..
:(
tapi sekarang ni aku dah lupakan dia,,walau pun aku masih ingat sikit2 kat dia lagi...

kerana dia juga lah,,aku tak boleh sayang lelaki lain seperti mana aku sayang kan dia...
sekarang ni aku masih tiada pengganti lagi....

sebab aku tak boleh suka owg lain mcm mana aku suka kat dia..


sebab dia adalah cinta pertama aku sejak aku jejak kan kaki aku di SMKTU 2....

tapi bagi aku kapel tu menyusah kan dan memeningkan kepala...
lebih baik SOLO !! daripada ada kapel...

sIngLe iS sImpLe like me :)!
cOupLe iS tRoubLe  !! like others else :P!!

1 comment: