Saturday, October 16, 2010

baru beli novel baru!!! bestnyew...

balik kolah agama tadi aku,eka,wa, n adik aku gi kedai buku azhar kat pasar larkin....
aku nak beli novel Andai Itu Takdirnya-Siti Rosmizah...tapi owg tu kedai tu kata "maaf la dik,,novel tu dah habis dijual la.." aku pon kata ok la...aku cari la apa2 novel yg best...eka pon tolong cari kan....
pas2 aku baru teringat...aku tanya abg kat kedai tu.."bang ada novel lagenda budak setan x??"
sedih nya!!! abg tu kata novel tu dah habis jugak...huh!! nth2 mmg xde pon novel tu kat kedai 2...
pas2 aku cari la lagi....aku ni,,kalo nampak novel ke,,buku ke..mesti rambang mata nak pilih....
abg tu pon kata..."dik,,buku ni best..haa! buku ni pon best jugak dik..." aku pon baca ar sinopsis dia...
"aah ek,,best jugak novel ni.,."..aku dah buat pilihan!!!!
aku beli dua buah novel....tajuk dia Cinta Tiga Suku-Herna Diana dengan buku
Cinta Si Kucing Parsi-Marwilis Haji Yusof...

aku belum bukak lagi cover novel 2....
ingat kan aku nak baca masa cuti kolah nanti...
sebab sekarang ni tak boleh baca...
nanti mula la makcik aku membebel...
"mana buku sekolah awak...??tawon ni kan awk nak peksa sekolah agama....blablablabla..."

kalo dah tak sabar nak baca jugak...
kena tggu dy tido,,bawu lah dapat baca....
tak pon,,,masuk dalam bilik baca kat dalam bilik...

aku dah lari tajuk la...
daripda tentang novel pergi ke pasal makcik aku pulak...
haha...

kat bawah ni ada gambar novel yang aku cakap tu...lawa kan...huhu..




No comments:

Post a Comment