Tuesday, October 12, 2010

Dulu Suka Sekarang Benci

DULU,...
aku suka
aku cinta
aku sayang
tapi dia membuat aku
BENCI!!


SEKARANG...
aku benci dia
dia mengkhianati aku
dia telah menghina aku
dia telah mencalar maruah aku
dia telah membuat aku malu
dia telah membuat aku menangis
AKU BENCI DIA!!!
aku benci dia !!!
BENCI dia sangat!!!

sampai nye hati dia
mengkhianati aku,,
menghina aku,,
mencalar maruah aku,,
memalukan aku,,
dan membuat aku menangis...
dan disebabkan itu,,dia telah
membuat ak BENCI!! dia..
 
Memang DULU aku suka dia
Tapi SEKARANG dia yang membuat 
aku benci dia...

dan SELAMA-LAMANYA aku akan
memBENCI dia !!!!  

Ya,,selama lamanya aku akan 
membenci dia iaitu kau 'E'...
jangan ingat aku masih suka 
kat kau..tidak,,aku tidak akan
suka kau lagi...
PENGKHIANAT!!! HIPOKRIT!!!
aku BENCI !!! kau....

No comments:

Post a Comment