Monday, November 15, 2010

rindunyer kat 'DIE' !!

hmm,,skarang ni dh start cuti skolah...sedih nye kan...:'(
aku dah agak dh ,, ak mesti rndu kat dia...rndu sgt kat dia skarang ni...
tgh wat pe lah agknye...mesti ar tgh tido..ap ar...skrg waktu menunjukkan pkul 1.30 pagi...
awl lagi waktu utk tdo...cuti2 ni tdo lambat ar ap ag.....huhu..
ok berbalik pada tajuk asal...
tawu x ak rndu gler kat dia...mesti ar dh twu,,td kn ak dh btwu..haha..
kadang2 kan aku mcm terdengar2 jek suare dy yg garau tu...hmm...last aku jumpe dia masa
hari jumaat hari tu 12/11/2010 ..masa lepas rehat nk balik kelas...membe ak sowg ni tgh mkn...
ak ap ag,,malu ar nk mkn dpn dia...pas tu dy tegur,, ''ap ni mkn berdiri..sepatutnye mkn kena dduk..''
haa!! hensem nye suare dia...*suare pon hensem..haha*..pastu ak terdengar suare dia masa rehearsal gamelan utk graduasi fom5...
haaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
RINDU NYER KAT DIA!!!!!!!
aku xde gmbar dia....kat fb pon dia xaccept aku lagi...hmm,,sedih ar aku cam ni..:'(
haa!! kat majalah skolah kan ad...lupe plak aku...haha...tp aku xpuas kalo tengok gmbar jek...
kalo boleh aku nak tengok muke dia puas2....dpt tengok dari jauh pon jadi lah...asal kan rindu aku ni hilang....
aku rindu sangat kat dia ......!!!

No comments:

Post a Comment