Saturday, November 6, 2010

helllooo!!

lama jgk ek aku xupdate blog....
hmm,,bowink arr..sbb xde kwn nk chit chat kat fb...
eka gi KL..eka sowang jek lah kwn baik internet aku...
kalo dy on9,,boleh ar webcam dgn dia....bape hari ni aku sowang2 jek lah kat fb..
ha!!! smlm ada berita buruk yg aku terima...
motor abg aku hilang,...ksian abg aku.,,,...susah taw dy nak kumpul duit nak beli motor tu...
itula kenderaan untuk dia pegi balik kerja,...aku geram betul dgn penyamon yg curi  motor abg aku tuh...
kalo aku dpt dia,,mmg aku hempok dia dgn pintu buruk kat belakang umh aku...
kalo xcukup lagi aku hempok jek dgn dua biji helmet abg aku tu....
motor tu belum habis bayar lagi....baru bape bulan pakai motor tu....
kesian kat abg aku,..kalo lah mak bapak aku kaya,,mesti dapat motor baru...
tapi dah takdir motor tu nak hilang....bukan rezeki abg aku agak nye....
sekarang ni dia dah xnak gi keja dah...mana xnyer...motor hilang tu beb!!!
kalo aku pon frust...owg penat2 keja,,penyamon bongok tu gi curi pulak..
nyirap betol la.....mmg aku doakan penyamun tu mati kene lenyek dgn lori balak....

No comments:

Post a Comment